eFarma houdt een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek om optimaal in te kunnen spelen op de wensen van haar cliënten. Hieronder vindt u de real-time resultaten. Wij bedanken alle respondenten voor hun reacties en goede inbreng!
Actuele stand na 22.686 reacties:
Laatste respons 24-3-2017 15:09
Leversnelheid en bezorging
86%
+/-15,0%
Service en
klantvriendelijkheid
86%
+/-11,4%
Bereikbaarheid per telefoon
84%
+/-12,3%
Responsetijd e-mail
86%
+/-11,6%
Gebruikersvriendelijkheid website
81%
+/-12,7%
Gemiddelde waardering
85%
+/-12,6%
Van de respondenten bestelt:
7,4%
artikelen zonder recept
26,0%
receptgeneesmiddelen
66,6%
beide
Waarom bestelt u bij eFarma? Heeft u nog een tip voor ons?
16/3/2017  Makkelijk online, klantenservice heel goed bereikbaar, overzicht van alles op website zoals bestelling/historie/kosten enz. en recent de avondbezorging is ideaal.
Tip: Nog meer bekendheid creŽren zodat steeds meer huisartsen er gewend aan raken die hebben toch vaak wat weerstand of kiezen graag voor "hun" apotheek.
De heer B. te ALMERE (60 jaar)
10/3/2017  Omdat het snel en makkelijk is geen wachttijden bij de apotheek. Zat er zelf al bij nu m'n zoontje ook aangemeld!
Tip: Geen ga zo door top service kan een reguliere apotheek nog wat van opsteken/ leren.
Mevrouw D. te DRACHTEN (38 jaar)
9/3/2017  Handig en snel in huis!
Tip: Werkt perfect!
Mevrouw V. te AMSTERDAM (32 jaar)
6/3/2017  Het is een uitkomst! Geen gedoe en ergernis meer bij de apotheek hier in de buurt!
Tip: geen
Mevrouw B. te ALDTSJERK (23 jaar)
2/3/2017  Ooit verplicht door zorg verzekeraar, nu gebleven door de uitstekende service.
Tip: Geen
De heer C. te ZWOLLE (16 jaar)
26/2/2017  Vergoeding via Zilveren kruis
Tip: Zeer prettig contact via telefoon! Werd goed meegedacht hoe de medicatie voor de reis op tijd bij mij te krijgen.
Mevrouw W. te UTRECHT (27 jaar)
25/2/2017  omdat U al jaren lang mij altijd vriendelijk te woord staat en zeer geduldig op mijn vraag reageert. Bijzonder prettig.
Tip: nee voor mij alles prima.
Mevrouw A. te HUIS TER HEIDE UT (79 jaar)
21/2/2017  Het artikel is snel en goedkoop aan huis geleverd.
Tip: geen
Mevrouw V. te PURMEREND (70 jaar)
15/2/2017  De medicatie wordt bijgehouden. Ik krijg op tijd een overzichtelijke email met de medicatie die wordt opgevraagd bij de arts. Ik hoef zelf niet naar de apotheek en niet naar de arts voor herhaal recept. Kortom uitstekend. Zeker wanneer je invalide bent. Geen wachttijden bij de apotheek. Ik ben super tevreden en uitstekende klantenservice.
Tip: geen
Mevrouw C. te SITTARD (45 jaar)
15/2/2017  Het is makkelijk en ik had longontsteking dus kan niet zelf naar de apotheek toe gaan en jullie waren zo vriendelijk om het meteen te sturen zodat ik het de volgende dag in de bus had liggen! Perfecte service!👍
Tip: geen
Mevrouw L. te AMSTERDAM (50 jaar)
10/2/2017  Apotheek in de omgeving heeft slechte openingstijden. Ik moet vrij nemen om iets te halen.
Tip: geen
Mevrouw F. te MYDRECHT (50 jaar)
9/2/2017  Omdat ik het belachelijk vind dat je voor het ophalen van medicijnen, waar je zelf niet voor kiest, naar een apotheek moet gaan om deze op te halen, terwijl je daar als werkende alles behalve zin en tijd voor hebt. Apotheken zijn niet met hun tijd meegegaan en blijven hangen bij de fysieke structuur waar de wachttijd soms op kan lopen tot een half uur. Durf ook niet te vragen naar een leverservice. Deze is alleen bestemd voor ouderen. Met de werkende mens wordt geen rekening gehouden. Had al veel eerder naar jullie moeten overstappen. Jullie zijn de toekomst.
Tip: geen
De heer P. te ROTTERDAM (27 jaar)
7/2/2017  Prima service. Fijne apotheek. Vanwege bezorging vraag ik tegenwoordig of verzending op een bepaalde weekdag kan plaatsvinden. Gaat tot nu toe feilloos. Heel fijn.
Tip: geen
De heer K. te AMSTERDAM (54 jaar)
7/2/2017  Goede voorlichting, medisch paspoort, effectieve en snelle levering. Adequate en vriendelijke telefoon respondentie.
Tip: geen
De heer P. te ALMERE (66 jaar)
6/2/2017  Gemak en goede dienstverlening, een echte met zorg ontzorger!
Tip: Ik zou het niet weten, prima dienstverlening, moeten jullie echt zo houden.
De heer V. te WOERDEN (60 jaar)
2/2/2017  Goede en zrgvuldige service, niet meer ellenlang bij de apotheek wachten
Tip: Ga zo door
Mevrouw B. te VLAARDINGEN (32 jaar)
24/1/2017  Dan krijg ik de medicatie vergoedt via zorgverzekeraar en anders moet ik het zelf betalen.
Tip: Geen,vooral zo doorgaan. Erg tevreden klant.
De heer V. te ENSCHEDE (13 jaar)
23/1/2017  Handig om via internet te bestellen. Goede referenties van onze behandelend arts.
Tip: Momenteel niet. We waren erg tevreden over de afhandeling van onze bestelling en de snelheid van de levering.
Mevrouw S. te NYKERK (38 jaar)
15/1/2017  De prijzen zijn zeer voordelig t.o.v. die in BelgiŽ. Zeker meer dan de moeite. Bovendien is de bestelling zo snel bij mij, dat ik in die tijd nooit tot bij de apotheker om de hoek geraak.
Tip: geen
Mevrouw F. te ANTWERPEN (44 jaar)
12/1/2017  Ik ben al een aantal jaren klant bij Efarma. Service is prima, medicijnen worden aan huis bezorgd en dat bevalt prima.
Tip: Geen opmerkingen.
De heer D. te TUK (69 jaar)
11/1/2017  geen rompslomp werkt uitstekend
Tip: geen
De heer D. te LEIDERDORP (70 jaar)
7/1/2017  gemak van bestellen. kwaliteit van levering. geen onnodige kosten. aangesloten en erkend bij vele zorgverzekeraars. goede prijs/kwaliteit verhouding.
Tip: het feit alleen al dat er bereidheid is tot verbeteren stemt mij vrolijk. ga in ieder geval verder op deze weg. verbeter wat er al is aan kwaliteit indien nodig.
De heer N. te ZAANDAM (61 jaar)
1/1/2017  Privacy, goed geregeld met zorgverzekeraar en gemak (herinneringsmail), daardoor altijd voldoende medicijnen in huis.
Tip: Deze keer kwamen medicijnen in verpakking die door de brievenbus kon, dat is handig, zowel voor de bezorger als voor mij.
Mevrouw M. te HARDERWYK (16 jaar)
27/12/2016  Ik vind het fijn dat ik niet meer in de rij hoef te staan en het wordt thuisbezorgd.
Tip: geen
Mevrouw V. te ALMERE (31 jaar)
23/12/2016  Het is makkelijk simpel en snel en ik hoef niet uren in de rij te staan dan in de traditionele apotheek het geval zal zijn...
Tip: geen
Mevrouw B. te AMSTERDAM (29 jaar)
22/12/2016  Wij zochten een thermometer analoog...en die zijn niet gemakkelijk verkrijgbaar. Wij kwamen op uw site uit. Voordelig, weinig porto. En accuraat en snel geleverd. Perfekt verpakt!
Tip: Nee...Eigenlijk niets.
De heer S. te SLIEDRECHT (69 jaar)
21/12/2016  Vanwege de snelle levering. Bij onze apotheek was altijd een lange wachttijd en ze zijn duurder.
Tip: Voor mij werkt alles perfect.
Mevrouw G. te 'S-HERTOGENBOSCH (69 jaar)
19/12/2016  Omdat het op deze manier super makkelijk is , geen wachtrij bij de apotheek en supersnel via de post in de brievenbus 👍
Tip: Geen opmerkingen.. ga zo door!
Mevrouw L. te ZWYNDRECHT (52 jaar)
15/12/2016  Werkt goed en is heel gemakkelijk ik hoef er niet de deur voor uit
Tip: Nvt
Mevrouw J. te VELDHOVEN (42 jaar)
9/12/2016  Ik krijg het medicijn dat ik bestelde alleen vergoed door de verzekeraar als ik het bij efarma bestel.
Tip: Bedankt voor de goede service. U doet goed werk!
De heer C. te AMSTERDAM (58 jaar)
9/12/2016  makkelijk zo in de brievenbus en snelle levering
Tip: geen
Mevrouw K. te DE GOORN (46 jaar)
9/12/2016  Omdat wij weten dat het een goed en betrouwbaar adres is met een snelle levering
Tip: geen
De heer G. te AMSTERDAM (75 jaar)
2/12/2016  U had het product waar ik naar op zoek was. En uw prijs was concurrerend. Ik overweeg nu tevens om mijn recept medicatie bij u te gaan bestellen.
Tip: Nee, alles duidelijk en overzichtelijk.
De heer B. te ZWAAG (58 jaar)
28/11/2016  Omdat ik al meerdere apotheken heb gehad ,het nooit op voorraad is en ze altijd proberen om een ander merk te geven, omdat ze gewoon zeggen het is uit de handel, maar aangezien ik dat altijd van te voren controleer gaat die leugen niet op, ik heb ook al meerdere keren meegemaakt dat als ik de pil betaald heb in de apotheek, het ook nog eens van mijn eigen bijdrage afgaat, en dan moet je weer veel moeite doen om je geld terug te krijgen .....dus online is voor mij perfect ik wou dat ik het veel eerder ontdekt had.
Tip: Kan nog niets bedenken aangezien ik er nog maar 1 keer gebruik van heb gemaakt
Mevrouw B. te UITGEEST (50 jaar)
24/11/2016  Omdat het altijd snel wordt geleverd en het is makkelijk om te bestellen
Tip: Ik Zou het niet weten, ik zeg: ga vooral zo door! Ik ben fan!
Mevrouw H. te PURMEREND (31 jaar)
22/11/2016  omdat bij de apotheek het produkt nooit op voorraad is, duurt dan een week voor ze het hebben, bovendien moet ik dan twee keer naar de apotheek: om het te bestellen en om het op te halen
Tip: nee hoor, helemaal prima
Mevrouw B. te ALMERE (55 jaar)
19/11/2016  Bij mijn eigen apotheek moest het medicijn besteld worden en dat betekende dat ik weer een keer terug moest komen op het op te halen. Ik ben toen voor dit medicijn op internet gaan zoeken en kwam o.a. bij eFarm terecht. Daar was het direct leverbaar, ik hoefde er de deur niet voor uit en het medicijn was bovendien goedkoper.
Tip: Gene
De heer A. te WARMOND (83 jaar)
15/11/2016  Geen gedoe, geen stigma.
Tip: Nee, ik ben he-le-maal tevreden.
Mevrouw H. te ROTTERDAM (13 jaar)
14/11/2016  ben het lange wachten bij mijn lokale apotheek een beetje beu....
Tip: nee
De heer K. te HEILOO (55 jaar)
10/11/2016  GEWOON GOED
Tip: alles laten zoals het is! top>>
Mevrouw B. te ARNHEM (63 jaar)
4/11/2016  Omdat ik bijna geen tijd heb om naar de apotheek te gaan.
Tip: Geen suggesties. Efarma doet het heel goed.
Mevrouw G. te ALMERE (24 jaar)
1/11/2016  Volgens arts recepten goedkoper, klopt inderdaad, zeer vriendelijk geholpen, makkelijk met WhatsApp.
Tip: Jammer dat het origineel recept nog moet worden opgestuurd, had een foto van recept gemaakt.
De heer S. te LOSSER (64 jaar)
1/11/2016  Netjes en communicatie is zeer goed
Tip: Niks
Mevrouw K. te S GRAVENHAGE (17 jaar)
28/10/2016  Goede dienstverlening en gebruiksgemak
Tip: Zou wel eens de werkwijze willen bezien in Beverwijk
De heer S. te EERBEEK (65 jaar)
25/10/2016  Altijd voorradig in het recept wat gevraagd is . Heel zorgzaam in de samenstelling van B.v. een maagbeschermende tablet die erbij moet komen met het nieuwe recept . Fijne aflevering ! Ik ben zeer tevreden !
Tip: Alles is voor mij OK… .
De heer W. te ROERMOND (83 jaar)
20/10/2016  Na consult
Tip: Alles prima voor elkaar en zeer toegankelijk
Mevrouw B. te NOORDSCHESCHUT (27 jaar)
19/10/2016  Het is erg makkelijk en geen lange wachttijden in een apotheek.Herhaalrecepten worden ook geregeld door efarma. Ik ben super tevreden. Grote vooruitgang is dat de bestelling nu door de brievenbus kan.
Tip: geen
Mevrouw H. te GELDERMALSEN (48 jaar)
19/10/2016  lekker makkelijk. Er wordt in de gaten gehouden wanneer er een herhaal recept moet worden gezonden.
Tip: Gewoon zo doorgaan
De heer G. te SOEST (68 jaar)
12/10/2016  Ik heb een vast recept dus alles gaat automatisch, ontzettend handig. Dus geen gedoe met bestellen en afhalen bij de arts/apotheek (of juist het vergeten ervan.) En de service is uitstekend, via de mail krijg ik ook nog een reminder of er niets is veranderd aan mijn medicijnen.
Tip: Prima service, ga zo door!
Mevrouw H. te OOSTWOUD (58 jaar)
12/10/2016  Snel, gemakkelijk, altijd foutloos (in tegenstelling met de Mediq apotheek waar fouten en lange wachttijden regel is).
Tip: Nee, alles is naar tevredenheid.
Mevrouw G. te WASSENAAR (77 jaar)
11/10/2016  Alles in een keer geleverd, prima service tot nog toe, ik hoef niet meer te wachten bij de apotheek, Ik ben tevreden.
Tip: Door gaan zo!
De heer T. te HOOFDDORP (66 jaar)
9/10/2016  Snelle levering, gemakkelijk online vanuit thuis te bestellen.
Tip: geen
Mevrouw I. te ARNHEM (25 jaar)
7/10/2016  snelheid, goedkoper verzenden dan parkeerkosten
Tip: geen
De heer K. te ZWOLLE (48 jaar)
30/9/2016  Anoniemer, dus meer privacy dan 'apotheek om de hoek'. EfficiŽnt (denk ik), hogere mate van automatisering, dus veiliger. Niet wachten in ruimte vol zieke mensen. Niet ergeren aan traagheid van apothekersassistenten.
Tip: Mijn eerste ervaring was wat minder. Het door mij/dokter bestelde medicijn was niet op voorraad. Ik moest daar zelf over bellen. Verder prima opgelost, heel vriendelijk gedaan allemaal. Assortiment drogist mag voor mij dieper en breder. Ik zou dan ook drogisterij-producten bestellen. Handig one-stop-shopping.
De heer D. te ZANDHUIZEN (64 jaar)
16/9/2016  het gemak en er worden geen overbodige vragen gesteld
Tip: ga zo door
Mevrouw V. te SEVENUM (28 jaar)
16/9/2016  De produkten/medicijnen zijn veeeeel goedkoper dan als ik het gewoon bij de apotheek haal. Dat scheelt als je een te lage salaris hebt, en je bepaalde produkten toch zelf moet betalen omdat de verzekeraar het niet vergoed ivm basis verzekering. Er wordt steeds meer uit de basisverzekering gehaald.
Tip: laat de prijzen laag zodat het toegankelijker is voor iedereen.
Mevrouw R. te AMERSFOORT (46 jaar)
15/9/2016  Eerst alleen vanwege de prijs. Bij afname van grotere hoeveelheid reductie. Daarna kwam erbij: de kwaliteit van de pillen. Geen lactose. De werking van het medicijn is goed. Beter dan van mijn huisapotheek. Daarna kwam erbij: de goede bereikbaarheid. De mogelijkheid om via mail en telefonie contact te leggen. De snelle reactie op mail. Het spontaan meedenken. Het in rust kunnen vragen. Daarna kwam erbij: de snelle levering. Dus ik ben steeds tevredener geworden.
Tip: Tot op heden geen.
Mevrouw M. te ARNHEM (65 jaar)
13/9/2016  Omdat ik niet elke keer weer naar de apotheek wil om daar mijn lege doosje in te leveren en vervolgens nog eens terug te komen om het nieuwe doosje met de pil op te halen. Daarnaast vindt ik het ook fijn dat ik door eFarma een herinnering zal krijgen
Tip: geen
Mevrouw H. te GAMEREN (21 jaar)
10/9/2016  Voor het duidelijke overzicht van tegoeden en het gemak van thuis bezorgen.
Tip: Eigenlijk niet, ben zeer tevreden en als er vragen of opmerkingen zijn word je vriendelijk te woord gestaan,ik zou zeggen ga zo door.
De heer D. te KOOTWIJKERBROEK (13 jaar)
3/9/2016  het kost mij minder tijd . hoeft niet te wachten bij de apotheek . hoeft ook niet thuis te zijn gewoon in mijn postbus
Tip: spoed survice
De heer G. te MYDRECHT (61 jaar)
25/8/2016  Fijn om niet naar apotheek te hoeven maar medicijnen gewoon bezorgd worden. Apotheek komt zeer professioneel over.
Tip: geen
Mevrouw V. te ZOETERMEER (59 jaar)
23/8/2016  Heb geen zorgen over de levering van mijn medicijnen. Ook in de toekomst, hoef ik niets te doen mijn medicijnen komen bij mij thuis.
Tip: Advies is, blijf zoeken naar verbeteringen! Met andere woorden, blijf aan de bal en alert voor verbeteringen.
De heer H. te VEEN (70 jaar)
23/8/2016  Geen wachttijden, uitgebreid assortiment, vriendelijk en behulpzame medewerkers.
Tip: Het zou handig zijn als je van winkelwagen direct terug kon naar je lijste met eerder bestelde artikelen.
De heer S. te AMSTERDAM (66 jaar)
4/8/2016  Eindelijk af van het gezeur, de wachttijd, de foute declaraties en het gebrek aan privacy in de apotheek. eFarma regelt alles geruisloos en goed.
Tip: Zo doorgaan, voor mij kan het niet beter.
Mevrouw W. te OOSTHUIZEN (66 jaar)
1/8/2016  Omdat je niet lang hoef te wachten
Tip: Ik ben heel erg tevreden
Mevrouw B. te ROTTERDAM (42 jaar)
26/7/2016  Snelle levering en vriendelijke medewerkers
Tip: Geen opmerkingen
Mevrouw D. te ST PHILIPSLAND (79 jaar)
14/7/2016  Ik stond altijd lang te wachten bij de apotheek ookal was het redelijk rustig. Dit was ik zat en daarom vind ik het erg fijn dat jullie thuisbezorgen en ik alles online kam regelen.
Tip: geen
Mevrouw K. te VLEUTEN (ouders)
13/7/2016  constantere levering van bepaald merk medicijnen en ik word eraan herinnerd wanneer het weer tijd wordt voor nieuw recept zodat ik nooit onverhoopt zonder medicatie kom te zitten
Tip: geen
Mevrouw G. te BIEST-HOUTAKKER (41 jaar)
11/7/2016  Omdat het snel en makkelijk is. Ik werk fulltime en heb geen tijd om uren in de apotheek te zitten. Efarma is zeer snel met reageren en leveren.
Tip: Geen suggesties. Ik vind het prima.
Mevrouw Y. te AMSTERDAM (38 jaar)
6/7/2016  Omdat het gemakkelijk is en je niet iedere keer bij de arts een recept moet halen.
Tip: Op de website zie je het hokje voorwaarden vaak over het hoofd. Misschien is een plaats bovenin de pagina beter.
Mevrouw R. te NIEUW-VENNEP (68 jaar)
22/6/2016  Het is makkelijk! Nooit meer bijhouden wanneer je medicatie op is want voor je het weet heb je weer nieuwe in huis! Ideaal :)
Tip: Doorgaan zoals het gaat :)
De heer Z. te ENSCHEDE  (25 jaar)
15/6/2016  aanvankelijk vanwege de vergoeding via zorgverzekeraar na veranderen zorgverzekeraar gebleven bij e-farma vanwege het gemak om digitaal te bestellen en prettig om herinnering te ontvangen dat de medicijnen bijna op zijn
Tip: geen
Mevrouw A. te WAGENINGEN (61 jaar)
8/6/2016  Gemakkelijk, snel, prima prijs!
Tip: Ga zo door!
De heer L. te OUDENBOSCH (62 jaar)
7/6/2016  Ik heb ervaring met deze apotheek door mijn vorige zorgverzekeraar. Melatonine is hier relatief goedkoop in vergelijking met andere apotheken en de service is goed.
Tip: Meer informatie bij sommige producten. Ik heb bijvoorbeeld via andere websites moeten opzoeken dat de nasofree strartset inclusief 30 zakjes spoelzout is. De levertijd lijkt lang maar dat kwam omdat mijn arts het recept nog niet had gemaild.
Mevrouw M. te DEN HAAG (35 jaar)
3/6/2016  Een gemakkelijke methode om vanuit het voorschrift van een arts direct de benodigde medicijnen te kunnen afleveren.
Tip: Geen, vooral doorgaan op deze kwaliteit
De heer G. te CAPELLE AD YSSEL (63 jaar)
3/6/2016  Omdat het makkelijk is je kunt via de mail bestellen en omdat het via onze zorgverzekeraar ook vergoed word en ook omdat jullie enorm klantvriendelijk zijn
Tip: geen
De heer M. te HATTEM (16 jaar)
30/5/2016  Handig!je hoeft niet meer zelf op te letten als het medicijn op is. Je krijgt automatisch een herrinering. Zeer fijn dat het met de post door je brievenbus kan worden geleverd. Ook de betaling per iDEAL is heel handig in gebruik!
Tip: geen
Mevrouw M. te KERKRADE (36 jaar)
26/5/2016  Omdat alles geregeld wordt door eFarma en heb er geen omkijken naar. Ook de vervolg recepten zijn altijd in orde. Wordt netjes en op tijd bezorgd
Tip: geen
De heer W. te zutphen (49 jaar)
17/5/2016  Omdat de apotheek in het dorp giga lange wachttijden heeft. Huisdokter wilde eerst niet meewerken, maar toen ik vroeg of hij dan voor mij in de rij ging wachten was hij snel om. Hij begreep het probleem
Tip: geen
De heer S. te EERBEEK (56 jaar)
13/5/2016  Omdat ik anders geen vergoeding krijg. Maar doordat ik zo tevreden ben over eFarma, zou ik om die reden bij eFarma te bestellen als ik andere medicijnen nodig zou hebben.
Tip: Geen suggesties. Ik kom weinig organisaties tegen die zo klantgericht zijn en snel reageren (in contact, maar ook in levering).
Mevrouw B. te UTRECHT (40 jaar)
11/5/2016  Verhouding prijs/kwaliteit in goede verhouding
Tip: Op dit moment geen. Zeer tevreden over jullie open houding naar mij toe.
De heer L. te ALMELO (60 jaar)
27/4/2016  Zo besteld en snel in huis zonder nodeloos gedoe aan de toonbank.
Tip: Geen
Mevrouw B. te NIJVERDAL (84 jaar)
25/4/2016  De zorgverzekeraar had geen contract meer met de apotheek en stelde toen Efarma voor. Omdat ik slecht ter been ben is het ook nog erg prettig dat het thuisbezorgd wordt
Tip: geen
Mevrouw B. te ARNHEM (54 jaar)
20/4/2016  Al jaren lang zeer slechte ervaring met de plaatselijke apotheek. Behulpzaamheid en service bij eFarma zijn een verademing. Recepten worden (met uitzondering van de ketaconazol) keurig op tijd geleverd. Ik hoef daarvoor niet eerst een paar uur te wachten bij de plaatselijke apotheek en vervolgens de mededeling krijgen dat het medicijn nog niet op voorraad is en dat ik over enkele dagen maar weer moet terugkomen (en wachten).
Tip: n.v.t.
Mevrouw R. te DRUNEN (56 jaar)
18/4/2016  Omdat we zeer ontevreden waren over de klantvriendelijkheid van onze apotheek.
Tip: Website is overzichtelijk, klantvriendelijkheid is veel beter en als iets niet duidelijk is wordt men direkt gebeld wat heel fijn is.
Mevrouw Z. te EINDHOVEN (59 jaar)
13/4/2016  ivm privacy voor bepaalde medicijnen.... ik woon in een dorp
Tip: geen
De heer P. te STRYEN (59 jaar)
9/4/2016  makkelijk. Verzending naar werk. Geen tijdverlies door naar Apotheek te hoeven en opnieuw erheen te moeten, omdat ze nooit datgene in huis hebben dat ik dan nodig heb...
Tip: nee
De heer S. te AMSTERDAM (48 jaar)
7/4/2016  Vanwege de lage verzendkosten en de beperkte aanbieding van het product elders.
Tip: geen
De heer P. te DE WESTEREEN (32 jaar)
5/4/2016  Makkelijk, snel, betrouwbaar, ideaal, ik hoef er de deur niet voor uit, bestellen kan gewoon snel tussendoor zonder dat ik daar echt tijd voor vrij moet maken om iets op te halen tijdens werktijd
Tip: al jaren tevreden klant!
Mevrouw D. te EINDHOVEN (32 jaar)
28/3/2016  Vanwege het gebruiksgemak en vanwege de betuttelende opstelling van de apotheek hier in het dorp. Er mag slechts op een zeer beperkt aantal uren besteld worden en na een bepaalde tijd besteld kan soms 3 dagen duren voor het gehaald kan worden en ik gebruik standaard medicijnen. Opmerkingen als: 'voor deze ene keer mag u de medicijnen morgen afhalen maar... enz.
Tip: Bij Efarma zie ik geen verbeterpunten. Geen enkel :-) Ik ben voor meer dan 100 % tevreden!
Mevrouw H. te DEN HAAG (66 jaar)
21/3/2016  Omdat de zorgverzekeraar het dan vergoed en de service is super, altijd op tijd een mail als het bijna op is.
Tip: ben heel tevreden
De heer H. te ENSCHEDE (17 jaar)
19/3/2016  de artikelen zijn goed en goedkoop.
Tip: Nee
Mevrouw V. te VELDHOVEN (55 jaar)
17/3/2016  Omdat de service heel goed is en ook in prijs is het vele malen goedkoper dan bij onze apotheek. En vele malen klantvriendelijker.
Tip: Ga zo door want wij zijn zeer tevreden.
De heer B. te ASSEN (12 jaar)
15/3/2016  Omdat dit een voorwaarden was om het medicijn vergoed te krijgen. Nu kom ik er achter dat ik toch helaas niet voor vergoeding in aanmerking kom :-(. Maar ik blijf deze hier bestellen, omdat dit een stuk goedkoper is als bij de apotheker in mijn woonplaats. En de service, klantvriendelijkheid en levertijd zijn uitstekend!
Tip: Nee, ga vooral zo door. Een TOP team. ik ben zeer, zeer, zeer tevreden. een 10++.
Mevrouw B. te DRUNEN (55 jaar)
15/3/2016  Scherpe prijzen (ook voor de verzendkosten) en de mogelijkheid om alleen op thuisadres af te leveren i.p.v. ook bij buren
Tip: geen
De heer W. te NIJMEGEN (59 jaar)
9/3/2016  Aanvankelijk vanwege de openingstijden van de apotheek (ik werk fulltime, dus niet handig en het duurt vaak lang), nu omdat het gewoon ontzettend handig is om online je bestelling te doen en omdat ik er altijd op tijd aan word herinnerd.
Tip: geen
Mevrouw B. te Den Haag (34 jaar)
9/3/2016  Vanwege de web-service. Wachttijden bij een fysieke apotheek zijn soms onacceptabel. Ik moet daar ook gedwongen kijken naar agressieve reclame voor dure huidzalfjes voor de oudere vrouw. Dat hoort niet thuis bij een apotheek vind ik.
Tip: Nee hoor, ga maar gewoon zo door. Uitstekend!
De heer H. te LEIDEN (62 jaar)
8/3/2016  Als test voor zonder recept artikelen.
Tip: Neen , ik ben geheel tevreden.
De heer B. te ZAANDAM (71 jaar)
2/3/2016  reguliere apotheken bieden weinig service; wachttijden, medicijnen niet op voorraad, etc. Dat kost me teveel tijden ergernis. Efarma behandeld mij als een klant in tegenstelling tot reguliere apotheken.
Tip: geen
Mevrouw M. te TWELLO (50 jaar)
29/2/2016  Vanwege vergoeding door zorgverzekeraar.
Tip: Nee, tot nu toe altijd prima in orde.
De heer V. te BARENDRECHT (13 jaar)
Klik op de letter en zoek op naam van het medicijn
Medicijnen die niet bij elkaar passen
Meer over bijwerkingen
Uitleg over preferentiebeleid, contraindicatie, medicijnprijzen etc.
Adviezen over zelfmedicatie
Verlaag uw eigen risico met onze bonusregeling
Informatie over het preferentiebeleid van zorgverzekeraars
Bonuspunten
vanaf €35,-5%
vanaf €75,-10%
Het aantal punten wordt berekend als percentage van het totaalbedrag exclusief de verzendkosten.

1 bonuspunt komt overeen met 10 eurocent, te besteden bij uw volgende bestelling.